Nowoczesna architektura : Odzyskane warstwy; Wydajność specyficzna dla witryny współpracującej

Odzyskane warstwy; Projekt dotyczący wydajności w ramach współpracy grupowej był interdyscyplinarną współpracą dwóch grup studentów z różnych uniwersytetów.
Studio rzuciło studentom wyzwanie zbadania zagadnień związanych z rzemiosłem, zrobienia i umieszczenia w szeregu pełnowymiarowych interwencji w historycznym teatrze Indianapolis, który został wypatroszony w oczekiwaniu na planowany remont.
Surowy stan wnętrza teatru dawał uczniom bogatą i sugestywną paletę do angażowania się, jednocześnie uwalniając ich od konwencjonalnych koncepcji sceny i widowni.
+ 19 Architekci: Studenci Uniwersytetu Ball State University of Architecture; Koordynator wydziału Timothy Gray, Gray Architecture Lokalizacja: 5505 E Washington Street, Indianapolis, Indiana, USA Zespół projektowy: Mark Vanden Akker, Austin Lucari, Jay Weeks, Brad Wanek, Veronica Eulacivo, Eric Jenson, Michael Neizer, Paul Reynolds, Greg Hittler, Luke Haas, Ben Greenberg; (Uniwersytet Butlera) Jacqueline Vouga, Jeff Irlbeck, Jill Harman, Amanda Lynn Meyer, Amanda Miller, Joe Esbenshade, Chris Ziegler, Jessica Conger, Steph Grey i koordynator wydziału uniwersytetu Butlera Melli Hoppe Klient: Dale Harkin, Irving Theatre Project Rok: 2010 Zdjęcia: Greg Hittler, dzięki uprzejmości Grey Architecture Poprzez umieszczenie tego projektu w ramach współpracy międzydyscyplinarnej dało uczniom możliwość zbadania sposobów, w jakie różne dyscypliny mogłyby twórczo zaangażować się wzajemnie, a jednocześnie ugruntować swoją działalność w specyficznych okolicznościach witryny.
Studenci architektury wykorzystali bogatą mieszankę precedensów, aby poinformować o swoim podejściu, które obejmowało spojrzenie na prace takich architektów jak Elizabeth Diller, Thom Mayne, Zaha Hadid i Bernard Tschumi, z których wszyscy byli bezpośrednio zaangażowani w performance jako forma sztuki, ale również na pierwszym planie koncepcję przestrzennej performatywności w swojej pracy jako praktykujący architekci.
Tschumi słyszał: nie ma miejsca bez wydarzeń. , W swoim poparciu dla architektury – zajmującej się przestrzennym dyskursem związanym z czasem, działaniem i ruchem ..
.
Greg Hittler W trakcie całego procesu działania studentów architektury różniły się od działań związanych z przygotowaniem scenografii, ponieważ prowadzili, a nie podążali za choreografią spektaklu.
Podczas gdy uczniowie byli zachęcani do myślenia o instalacjach, które mogłyby definiować przestrzeń, lub byli kinetyczni i dojrzali z potencjałem interakcji, nie było narracji, na którą oni odpowiadali.
Z tego samego powodu studenci teatru mogli samodzielnie reagować / wchodzić w interakcje z pracą i zaangażowali instalacje w śmiały i nieoczekiwany sposób, zwiększając potencjał projektów studentów architektury.
Nastąpiło bardzo duże podekscytowanie i synergia między obiema grupami, a wśród osób zaangażowanych w projekt panowała zgoda, że współpraca zaowocowała w sumie większą niż suma części.
historie z helikoptera o ścianach ocalonych
[przypisy: Bramy Automatyka, drzwi prysznicowe, wyposażenie stajni ]

Powiązane tematy z artykułem: Bramy Automatyka drzwi prysznicowe wyposażenie stajni